Ahad, April 18, 2010

Muktamar Tahunan PAS Kaw. Kulai 2010.

Alhamdulillah, dengan izin Allah SWT, kami telah selesai mengadakan Muktamar Tahunan PAS Kaw. Kulai kali ke 22 dengan jayanya. Majlis yang bermula seawal jam 8.00 pagi ini hanya berakhir tepat jam 4.05 petang tadi dengan pembacaan doa wehdah.

Muktamar tadi telah dirasmikan oleh Sdr. Mazlan Bin Aliman selaku AJK PAS Pusat merangkap Ketua Penerangan PAS Negeri Johor. Muktamar ini juga dihadiri oleh sahabat daripada DAP yang diketuai YB En. Ong Kow Meng selaku ADUN Kawasan Senai.

Perasmi mengingatkan perwakilan sekalian mengenai peri penting khidmat kita kepada masyarakat sebagai pra syarat bagi mencapai kejayaan dalam pilihanraya yang akan datang selain strategi dll.

Dengan ucapan YDP, Ustaz Muhammad Hisham Bin Muhammad Zin yang merangsang semangat perwakilan dengan perencanaan aktiviti-aktiviti yang mendatang, beliau juga menarik perhatian tetamu daripada DAP tadi bahawa PAS sentiasa setia dengan Pakatan Rakyat dan tidak akan sekali-kali mengkhianati kawan.

Sesungguhnya Muktamar pada kali ini amat rapi dari segi persiapan, perasmian dan juga perbahasan yang bertenaga dan bermutu daripada perwakilan sekalian.

Setiausaha Muktamar 2010,
Ahmad Thobroni Bin Abu Bakar.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan