Selasa, Ogos 14, 2012

Singgah Iftar PAS Kawasan Kulai.

12 Ogos 2012 bersamaan 23 Ramadhan 1433H.
Rombongan Singgah Iftar PAS Kulai kali ini tertumpu di kawasan Kampung Melayu Sedenak dan telah menziarahi 20 keluarga disekitar kampung tersebut. Disamping itu satu program Iftar Perdana dan serahan bantuan kepada golongan kurang mampu juga diadakan di Taman Manis melibatkan 17 keluarga dari Kampung Rahmat, Taman Manis dan Taman Wawasan. Selain barangan keperluan untuk menyambut hari lebaran, serahan wang zakat juga telah diberikan. Serahan telah dilakukan oleh  Sdr. Mazlan Aliman selaku Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Johor merangkap AJK PAS Pusat.

Rata-rata penerima adalah ibu tunggal yang telah kematian suami dan terpaksa menyara keluarga. Namun terdapat juga ketua keluarga yang kurang mampu telah diraikan bersama agar mereka juga dapat merayakan hari lebaran sebagaimana mereka yang lain.

Kepada semua dermawan yang telah menyumbang untuk kami menjayakan program pada tahun ini, penulis bagi pihak seluruh warga PAS Kulai mengucapkan jutaan terima kasih diatas sumbangan yang telah dihulur. Semoga Allah swt membalasnya dengan balasan yang setimpal dan diucapkan Jazakallah Khairan Kasira.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan