Isnin, Jun 18, 2012

PAS Semakin diterima oleh masyarakat.

15 Jun 2012, Bandar Putra, Kulai.
Ceramah YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang, Presiden PAS telah mendapat sambutan diluar jangka oleh penduduk setempat. Inilah kali pertama YB Dato' Seri Presiden datang berceramah di Kulai. Sebelum ini YB Presiden hanya singgah sahaja ke Kulai ketika dalam rangka lawatan beliau ke negeri Johor. Kali ini beliau berpeluang menyampaikan ceramahnya di Kulai dan kehadiran beliau telah mendapat sambutan yang menggalakan oleh warga Kulai. Sekitar 3000 orang telah hadir dimalam tersebut dan mendengar sendiri amanat yang disampaikan oleh Tuan Guru.

Kehadiran pelbagai bangsa dimalam tersebut telah membuatkan Tuan Guru menyampaikan ceramahnya dengan begitu semangat sekali. Beliau telah menjelaskan kepada hadirin tentang konsep tahaluf siyasi yang dilaksanakan oleh PAS bersama DAP dan PKR ketika ini. Terdapat ramai rakan dari kalangan UMNO yang hadir telah mendapat penjelasan yang tepat daripada Tuan Guru sendiri.

Semoga rakyat Johor yang bermazhab UMNO diberi hidayah oleh Allah swt dan beralih sokongan kepada PAS dan Pakatan Rakyat dalam pilihanraya yang akan datang. INSYA'ALLAH.

Gambar-gambar sekitar ceramah Tuan Guru.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan